About the Project

SHYMKENT PLAZA – самый большой торгово-развлекательный центр в городе Шымкент, общая площадь которого составляет 48 400 кв.м. Мировой уровень сервиса создает посетителям правильные условия для приятного шопинга и комфортного отдыха.

SHYMKENT PLAZA стал важной частью городской жизни города Шымкент.

Отличительной чертой SHYMKENT PLAZA стоит отметить удачное расположение в самом центре солнечного города, в окружении таких мест, как площадь Аль-Фараби и областной драматический театр им. М.Шанина.

48 683 кв.м.
GBA
24 242 кв.м.
GLA
545
Парковочных мест
>70
Арендаторов
Marketing support is provided
to every new partner that opens a store in Shymkent Plaza.
01
Visuals
on lightboxes
Размещение на
лайтбоксах,
расположенных на
подземном паркинге –
и в ТРЦ
срок размещения
до 3-х месяцев (с
согласованием дизайна)
02
Targeted advertising
in SMM
Размещение в
социальных сетях
Shymkent Plaza –
и запуск
таргетированной рекламы
03
Новости на сайте
Размещение информации
на сайте Shymkent Plaza
04
Video clip
Размещение
видеоролика
на LED экране ТРЦ
05
Visuals
on advertising
cubes
Размещение на
рекламных кубах в ТРЦ –
срок размещения
до 3-х месяцев
(с согласованием
дизайна)

Smart Plaza

Smart Plaza – Dostyk Plaza and Shymkent Plaza loyalty system.

Smart Plaza loyalty program enables accumulation of bonuses from each purchase in the shopping malls. Accumulated bonuses may be used for payment in more than 100 stores of Dostyk Plaza and Shymkent Plaza, buy tickets in Cinemax and pay for the parking space in Dostyk Plaza online.

Advantages:
  • Possible interaction with the user base (more than 40,000 persons).
  • Capture and understanding of new, loyal audience of buyers for a deeper market insight and effective marketing communications both within Smart Plaza system and for external marketing activities of brands.
  • Implementation of efficient advertising tools focused on correct target audience.
  • Use of advanced IT technologies for data transfer and retention.
  • Granting of the best and most convenient advertising sites.
  • Brand loyalty growth
  • Sales personification
  • Push notifications about promotions and special offers.
  • Joint promotions and prize draws.
  • The Shopping Mall compensates for any bonuses spent at a partner-tenant at the end of a month.

Management Efficiency
Measures